Stanowisko: ds. Ewidencji Ludności i Kadr

Ewa Krajewska

tel. 89 621 03 94

Do zadań na stanowisku ds. kadr (USC-KAD) oraz ewidencji ludności (USC-EL), należy w szczególności:

  1. organizacja szkoleń pracowników w zakresie BHP
  2. rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy,
  3. prowadzenie  całości dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy pracowników Urzędu ,
  4. sporządzanie  wniosków emerytalno-rentowych pracowników, 
  5. sporządzanie dokumentów  świadczeń płacowych pracowników i przekazywanie do komórki płac w Urzędzie Gminy celem ich wypłaty tj. umowy o pracę, dodatki płacowe, nagrody jubileuszowe, wnioski premiowe pracowników,
  6. prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji pracowników, 
  7. wydawanie legitymacji ubezpieczeniowych dla pracowników i członków rodzin, 
  8. prowadzenie spraw związanych z  badaniami profilaktycznymi pracowników, 
  9. prowadzenie naboru pracowników, 
  10. sporządzanie obowiązujących sprawozdań z zakresu kadr i naboru,  
  11. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie kierowania bezrobotnych do wykonywania prac interwencyjnych, robót publicznych, stażu i przygotowania zawodowego, sporządzanie wniosków w tym zakresie,
  12.  prowadzenie dokumentacji związanej ze służbą przygotowawczą pracowników podejmujących po raz pierwszy pracę w Urzędzie, organizowanie tej służby, 
  13. przygotowywanie  dokumentów do okresowej oceny pracowników,
  14. realizacja zadań związanych z ewidencją ludności, w szczególności:
  15. dokonywanie zameldowań na pobyt czasowy,
  16. dokonywanie zameldowań i wymeldowań na podstawie zgłoszeń,
  17. wydawanie decyzji w sprawach zameldowania i wymeldowania,
  18. współdziałanie z Rządowym Centrum Informacyjnym „PESEL” i Wojewódzkim Ośrodkiem Informatyki.
  19. prowadzenie korespondencji z polskimi placówkami konsularnymi,
  20. nadzorowanie wykonywania obowiązku meldunkowego,
  21. przyjmowanie informacji od właścicieli (zarządców), wynajmujących, najemców i niektórych innych osób, o stałym lub czasowym pobycie osób w ich lokalach,
  22. egzekwowanie obowiązku zaktualizowania ludności od osób, których dotyczy obowiązek przedstawiania danych niezbędnych do meldunku,
  23. prowadzenie i aktualizowanie rejestru wyborców,
  24. sporządzanie spisów wyborców,
  25. przekazywanie dyrektorom szkół informacji o aktualnym stanie i zmianach w ewidencji dzieci i młodzieży w wieku 3 - 18 lat,
  26. realizowanie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
  27. informowanie Urzędu Skarbowego o zgonach podatników, których ostatnie miejsce zamieszkania było właściwe dla tutejszego Urzędu,
  28. współpraca w zakresie sporządzania sprawozdawczości z wynagrodzeń do GUS oraz deklaracji do PFRON,
  29. przekazywanie pracownikowi odpowiedzialnemu za zamieszczanie w BIP informacji i ich aktualizacji w zakresie realizowanych zadań,

 

Podmiot publikującyUrząd Gminy w Dźwierzutach
WytworzyłMariusz Woźniak - Sekretarz Gminy2015-07-14
Publikujący Krzysztof Kołakowski - Administrator BIP 2015-07-14 09:02
Modyfikacja Krzysztof Kołakowski - Administrator BIP 2017-10-10 09:51