Stanowisko: ds. Gospodarki Mieszkaniowej
Monika Chodkowska
tel. 89 621 04 09
- Do zadań na stanowisku ds. gospodarki mieszkaniowej (RI-GK) należy w szczególności:
- organizowanie ogrzewania obiektów gminnych, mieszkań komunalnych i budynku administracyjnego Urzędu Gminy, w szczególności poprzez zaopatrywanie w opał mieszkań komunalnych i budynku administracyjnego Urzędu Gminy, organizowanie przetargów na dostawę opału zgodnie z zasadami ustawy prawo zamówień publicznych oraz nadzorowanie jego dostaw pod względem terminowości, jakości i ilości;
- zawierania umów najmu i dzierżawy z użytkownikami lokali mieszkalnych i użytkowych, naliczanie czynszów, świadczeń oraz innych należności i zobowiązań od najemców i dzierżawców, zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami zawartych umów;
- prowadzenie ewidencji analitycznej użytkowników lokali na wyodrębnionych kartotekach oraz sprawozdawczości budżetowej z dochodów i uzgodnienie wypływów z pracownikiem ds. księgowości Urzędu Gminy;
- sporządzania decyzji administracyjnych w sprawie zmian wysokości czynszów, świadczeń oraz innych należności i zobowiązań od najemców i dzierżawców;
- sporządzania planów remontów bieżących i kapitalnych, zlecanie ich wykonania oraz organizowanie i dokonywanie odbioru zleconych i wykonanych robót,
- prowadzenie egzekucji w sprawach lokalowych;
- wystawianie i fakturowanie sprzedaży usług komunalnych i prowadzenie sprzedaży VAT z wykorzystaniem modułu w systemie PUMA
- przekazywanie pracownikowi odpowiedzialnemu za zamieszczanie w BIP informacji i ich aktualizacji w zakresie realizowanych zadań;