XML
Kierownik USC

Stanowisko: Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

Barbara Kilijańska

tel. 89 621 03 96

Do zadań na stanowisku Kierownika USC należy w szczególności:

  1. prowadzenie spraw z zakresu akt stanu cywilnego i związanych z nimi spraw rodzinno-opiekuńczych, a w szczególności dotyczących:
  1. rejestracja urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób,
  2. sporządzanie aktów stanu cywilnego i prowadzenia ksiąg stanu cywilnego,
  3. sporządzanie i wydawanie odpisów aktu stanu cywilnego oraz zaświadczeń,
  4. przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
  5. stwierdzanie legitymacji procesowej do wystąpienia do sądu w sprawach możności lub niemożności zawarcia małżeństwa,
  6. wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego,
  7. wykonywanie zadań wynikających z Konkordatu.
  8. wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość,
  9. wydawanie i cofanie zezwoleń na zbiórki publiczne przeprowadzane na obszarze gminy lub jej części,
  10. pozyskiwanie informacji o stanie akcji zbiórki prowadzonej na podstawie wydanych przez Gminę zezwoleń.
  11. wydawanie decyzji w sprawach zmian imion i nazwisk,
  12. przekazywanie pracownikowi odpowiedzialnemu za zamieszczanie w BIP informacji i ich aktualizacji w zakresie realizowanych zadań,
Podmiot publikującyUrząd Gminy w Dźwierzutach
WytworzyłMariusz Woźniak - Sekretarz Gminy2015-07-14
Publikujący Krzysztof Kołakowski - Administrator BIP 2015-07-14 08:51
Modyfikacja Krzysztof Kołakowski - Administrator BIP 2015-07-14 09:05