ds. Obsługi Rady Gminy
Stanowisko: ds. Obsługi Rady Gminy
Anna Dudzińska
tel. 89 621 03 95
- Do zadań na stanowisku ds. obsługi Rady Gminy (RO-BR), należy w szczególności:
- przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie stanowiskami pracy materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów,
- przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę Gminy i jej komisje,
- przekazywanie korespondencji Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,
- przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji,
- podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady, jej komisji i Wójta,
- protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań.
- prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady i jej komisji,
- prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
- organizowanie szkoleń radnych i członków komisji Rady nie będących radnymi,
- zawiadamianie radnych i inne osoby o terminach, miejscu i tematyce sesji Rady oraz posiedzeń komisji,
- przekazywanie uchwał organów gminy do realizacji przez właściwe jednostki,
- przesyłanie wszystkich uchwał Rady do organów nadzoru, natomiast uchwał stanowiących przepisy prawa miejscowego do organu nadzoru wydającego dziennik urzędowy celem ich opublikowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,