- Organizacja i kompetencje
- STANOWISKA PRACY
- REFERAT ORGANIZACYJNY
- ds. Obsługi Administracyjno -Technicznej
ds. Obsługi Administracyjno-Technicznej
Stanowisko: ds. Obsługi Administracyjno-Technicznej
Grażyna Tkaczyk
tel. 89 621 03 97
Do zadań na stanowisku ds. obsługi administracyjno-technicznej (RO-AT), należy w szczególności:
- wysyłanie korespondencji wychodzącej z Urzędu Gminy, prowadzenie rejestru pocztowego oraz pocztowej książki nadawczej,
- przyjmowanie interesantów w sprawie zeznań świadków,
- wydawanie delegacji – poleceń wyjazdów służbowych pracownikom Urzędu Gminy i prowadzenie rejestru w tym zakresie,
- prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,
- prowadzenie rejestru obwieszczeń sądowych przeznaczonych do wywieszenia na tablicy ogłoszeń,
- prowadzenie zbioru dzienników urzędowych,
- zaopatrywanie Urzędu w pieczęcie urzędowe, pieczątki, materiały biurowe, środki bhp, odzież ochronną i roboczą, apteczki pierwszej pomocy oraz herbatę i wodę, z zachowaniem zasad określonych w Prawie zamówień publicznych,
- wypłata ekwiwalentów za odzież roboczą i ochronną,
- nadzór nad właściwym użytkowaniem tablic informacyjnych w Urzędzie Gminy,
- prowadzenie spraw związanych z ochroną zdrowia,
- prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczeń mienia Gminy,
- kontrolowanie zużycia energii elektrycznej oświetlenia ulicznego, świetlic na terenie gminy oraz rozliczanie faktur za zużytą energię,
- ewidencja dochodów z tytułu opłat lokalnych (czynsz dzierżawny, użytkowanie wieczyste, czynsz najmu),
- przekazywanie pracownikowi odpowiedzialnemu za zamieszczanie w BIP informacji i ich aktualizacji w zakresie realizowanych zadań,