Urząd Gminy w Dźwierzutach
bip.gov.pl
ds. Płacowych Szkół

Stanowisko: ds Płacowych Szkół

Anna Dawid

tel. 89 621 04 15

Do szczegółowych zadań realizowanych na stanowisku ds. płacowych szkół (RF-PS), należy w szczególności:

  1. przygotowywanie  dokumentów do list płac dla nauczycieli i pracowników obsługi szkół,
  2. sporządzanie list płac nauczycieli i pracowników obsługi szkół oraz naliczanie wszystkich  należności ( dodatki uzupełniające, godziny ponadwymiarowe, dodatki wiejskie, dodatki mieszkaniowe, umowy – zlecenia, umowy
    o dzieło),  zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  3. obsługa modułu „Kadry” , „Płace” w programie PUMA Firmy ZETO, oraz obsługa systemu bankowości internetowej,
  4. współdziałanie z dyrektorami szkół  i przedszkoli w zakresie świadczeń emerytalno - rentowych i innych świadczeń przysługującym pracownikom oświaty takich jak: nagrody jubileuszowe, dodatki za wysługę lat itp.
  5. prowadzenie spraw dotyczących świadczeń dla nauczycieli (kapitał początkowy, wystawianie zaświadczeń, (Rp-7).
  6. przygotowywanie  zestawień i terminowe realizowanie przelewów wynagrodzeń oraz należności ZUS,
  7. terminowe odprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy do US,
  8. prowadzenie kart wynagrodzeń,
  9. sporządzanie informacji PIT  11 i przekazywanie ich pracownikom oraz do właściwych urzędów skarbowych,
  10. sporządzanie deklaracji podatkowych PIT 8AR,
  11. rozliczanie podatku  rocznego pracowników oświaty (PIT 40),
  12. zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oświaty  do ZUS
  13. przygotowywanie  dokumentów do odprowadzania składek ZUS, sporządzanie deklaracji i ich korekt
  14. przekaz elektroniczny dokumentacji do ZUS,
  15. rozliczanie składek ZUS pracowników oświaty,
  16. naliczanie wypłat z funduszu socjalnego dla  pracowników oświaty,
  17. sporządzanie list wypłat ekwiwalentu za odzież i pranie odzieży dla pracowników szkół oraz ekwiwalentu za urlop,
  18. sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu,
  19. przygotowywanie podstaw do naliczania dodatkowego wynagrodzenia rocznego dla pracowników oświaty,
  20. przygotowywanie danych z przepracowanych godzin ponadwymiarowych, wypłaconych dodatków wiejskich
    i mieszkaniowych oraz wynagrodzenia pracowników obsługi szkół do sprawozdań Z-03, Z-06,
  21. prowadzenie analiz osobowego funduszu płac według klasyfikacji budżetowej,
  22. prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem nagrody dla uczniów zdolnych z Gminy Dźwierzuty,
  23. sporządzanie sprawozdań z wypłacanego jednorazowego dodatku uzupełniającego do RIO, dla dyrektorów szkół, związków zawodowych i Rady Gminy,
  24. przekazywanie pracownikowi odpowiedzialnemu za zamieszczanie w BIP informacji i ich aktualizacji  w zakresie realizowanych zadań,
Podmiot publikujący
WytworzyłMariusz Woźniak - Sekretarz Gminy2015-07-14 00:00
Publikujący Krzysztof Kołakowski - Administrator BIP 2015-07-14 10:50
Urząd Gminy w Dźwierzutach
Urząd Gminy w Dźwierzutach, ul. Niepodległości 6, 12-120 Dźwierzuty , tel. (89) 621-12-32 , e-mail: info@ug-dzwierzuty.pl
Wygenerowano: 26 listopada 2024r. 09:57:36
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.