ds. Płacowych i Księgowości
Stanowisko: ds. Płacowych i Księgowości
Mirosława Siwek
tel. 89 621 03 99
Do szczegółowych zadań realizowanych na stanowisku ds. płacowych i księgowości (RF), należy w szczególności:
- przygotowanie dokumentów i naliczenie list płac dla pracowników Urzędu Gminy,
- prowadzenie kart podatkowych z wynagrodzeń i umów zleceń,
- sporządzanie informacji podatkowej PIT - 11, PIT - 40,
- sporządzanie deklaracji podatkowych PIT – 4 R, PIT – 8AR
- zgłaszanie i wyrejestrowywanie wszystkich pracowników Urzędu Gminy do ZUS,
- sporządzanie dokumentów do odprowadzenia funduszy do ZUS, PFRON,
- przekaz elektroniczny przelewów i dokumentacji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
- wydawanie zaświadczeń o wynagrodzeniach,
- sporządzanie list wypłat dla członków Ochotniczych Straży Pożarnych za udział w pożarach,
- rozliczanie i dokonywanie przelewu podatku od towarów i usług VAT -7, prowadzenie ewidencji VAT,
- przekazywanie w obowiązującym terminie dochodów budżetu Państwa, na rachunek bankowy Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego,
- dekretacja i księgowanie dokumentacji gminy (ORGAN),
- ewidencja środków trwałych zgodnie z klasyfikacją,
- kontrola formalno-rachunkowa dowodów finansowych,
- obsługa programu bankowości internetowej,
- prowadzenie spraw związanych z ZFŚS,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych organu, GUS,