Urząd Gminy w Dźwierzutach
bip.gov.pl
ds. Zamówień Publicznych

Stanowisko: ds. Zamówień Publicznych

Jowita Bruchwałd

tel. 89 621 04 11

Do zadań na stanowisku ds. zamówień publicznych (RI-ZP), należy w szczególności:

  1. sporządzanie planów zamówień publicznych w oparciu o wnioski z poszczególnych stanowisk pracy urzędu
    oraz podległych jednostek organizacyjnych,
  2. przyjmowanie  zleceń z indywidualnych stanowisk pracy na przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
  3. przygotowywanie projektu zarządzeń Wójta Gminy w sprawach dotyczących zamówień publicznych,
  4. przygotowywanie i przeprowadzanie zleconych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego poprzez uczestnictwo w komisjach przetargowych, publikacja ogłoszeń, prowadzenie dokumentacji postępowania, zawiadamianie o wynikach postępowania,
  5. udzielanie wyjaśnień pracownikom przy opracowywaniu projektów dokumentów do postępowań w sprawie zamówień publicznych realizowanych przez Urząd Gminy,
  6. wydawanie i przyjmowanie dokumentów przetargowych związanych z postępowaniem  o udzielenie zamówienia publicznego,
  7. prowadzenie rejestru zamówień publicznych, protestów i odwołań,
  8. prowadzenie zbiorczej sprawozdawczości z udzielonych zamówień publicznych,
  9. prowadzenie spraw i koordynacja działań w zakresie udzielania przez Urząd Gminy zamówień nie objętych ustawą prawo zamówień publicznych, rozliczanie zamówień publicznych,
  10. organizowanie ogrzewania obiektów gminnych, mieszkań komunalnych i budynku administracyjnego Urzędu Gminy, w szczególności poprzez zaopatrywanie w opał mieszkań komunalnych i budynku administracyjnego Urzędu Gminy, organizowanie przetargów na dostawę opału zgodnie z zasadami ustawy prawo zamówień publicznych oraz nadzorowanie jego dostaw pod względem terminowości, jakości i ilości,
  11. pomoc w zadaniach realizowanych na stanowisku ds. gospodarki komunalnej w szczególności w zakresie:
  1. zawierania umów najmu i dzierżawy z użytkownikami lokali mieszkalnych i użytkowych, naliczanie czynszów,
    świadczeń oraz innych należności i zobowiązań od najemców i dzierżawców, zgodnie z obowiązującymi przepisami
    i warunkami zawartych umów,
  2. sporządzania decyzji administracyjnych w sprawie zmian wysokości czynszów,  świadczeń i innych należności
    i zobowiązań od najemców i dzierżawców,
  3. sporządzania  planów remontów bieżących i kapitalnych, zlecanie  ich  wykonania oraz organizowanie
    i dokonywanie odbioru zleconych i wykonanych robót,
  4. prowadzenie egzekucji w sprawach lokalowych,
  1. przekazywanie pracownikowi odpowiedzialnemu za zamieszczanie w BIP informacji i ich aktualizacji  w zakresie realizowanych zadań,
Podmiot publikujący
WytworzyłMariusz Woźniak - Sekretarz Gminy2015-07-14 00:00
Publikujący Krzysztof Kołakowski - Administrator BIP 2015-07-14 10:25
Modyfikacja Krzysztof Kołakowski - Administrator BIP 2017-07-07 07:22
Urząd Gminy w Dźwierzutach
Urząd Gminy w Dźwierzutach, ul. Niepodległości 6, 12-120 Dźwierzuty , tel. (89) 621-12-32 , e-mail: info@ug-dzwierzuty.pl
Wygenerowano: 25 listopada 2024r. 15:58:15
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.