Urząd Gminy w Dźwierzutach
bip.gov.pl
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę

Stanowisko: Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju

Agnieszka Śladowska

tel. 89 621 12 61
 

Do zadań na stanowisku kierownika referatu, należy w szczególności:
1)    nadzorowanie pracowników referatu,
2)    zapewnienie właściwych warunków pracy podległym pracownikom oraz nadzór nad przestrzeganiem przez nich postanowień regulaminu pracy, przepisów bhp i ppoż. oraz dotyczących ochrony danych osobowych i informacji niejawnych,
3)    nadzór nad  pracą osób bezrobotnych, skierowanych do wykonywania prac społecznie użytecznych, planowanie     i rozliczanie  ich czasu pracy,
4)    rozliczanie czasu pracy  pracowników zatrudnionych na stanowiskach  robotniczych,
5)   opracowywanie i podpisywanie zakresów czynności i odpowiedzialności podległym służbowo pracownikom,
6)   wnioskowanie w sprawie obsady stanowisk oraz innych sprawach podległych pracowników,
7) sporządzanie planów finansowych do projektu budżetu Gminy w części dotyczącej zadań danej komórki organizacyjnej oraz współpraca w tym zakresie ze Skarbnikiem,
8)  usprawnianie organizacji, metod i form pracy oraz podejmowanie działań na rzecz usprawniania pracy Urzędu, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wójtem,
9)   przyjmowanie mieszkańców w ramach skarg  i wniosków na działalność podległych pracowników,
10) prowadzenie w zakresie swojej właściwości oraz posiadanych uprawnień postępowań administracyjnych,

Do zadań z zakresu dróg i gospodarki terenowej (RI-DGT) należy w szczególności:

  1. w zakresie dróg:
  1. zarządzanie oraz bieżące utrzymanie sieci dróg  gminnych,
  2. prowadzenie i aktualizowanie ewidencji dróg gminnych zgodnie z wymogami obowiązującymi w tym zakresie,
  3. przeprowadzanie i dokumentowanie okresowych - rocznych kontroli stanu technicznego zarządzanych dróg,
  4. opracowywanie kilkuletnich harmonogramów (planów) realizacji robót remontowych i utrzymania zarządzanych dróg, uwzględniających zakres i stopień pilności ich napraw,
  5. współdziałanie z samorządami w zakresie budowy, remontu, modernizacji i utrzymania dróg gminnych,
  6. prowadzenie wymaganych rejestrów i ewidencji dróg  gminnych, obiektów mostowych oraz ich aktualizowanie w pierwszym kwartale każdego roku kalendarzowego za rok kalendarzowy bezpośrednio poprzedzający,
  1. w zakresie bieżącego utrzymania gminnych środków transportowych:
  1. wystawianie i rozliczanie kart drogowych,
  2. sporządzanie miesięcznych rozliczeń kart drogowych i zużycia paliwa,
  3. nadzorowanie sprawności technicznej środków transportowych, wykonywanie codziennej obsługi pojazdów, zakupu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz zlecanie napraw bieżących i remontów kapitalnych,
  4. prowadzenie spraw związanych z wynajmem pojazdów dla instytucji i osób prywatnych oraz prowadzenie rozliczeń i obciążeń z tego tytułu,
  5. organizowanie odpłatnych i nieodpłatnych wynajmów transportu
  1. w zakresie gospodarki terenowej:
  1. nadzorowanie pracowników na stanowiskach pomocniczych oraz innych osób wykonujących  prace na rzecz urzędu w szczególności w zakresie przestrzegania przez nich dyscypliny pracy, 
  2. zapewnienie właściwego zabezpieczenia mienia przed niszczeniem, kradzieżą i marnotrawstwem,  
  3. organizowanie  zaopatrzenia w materiały  i narzędzia pracy  niezbędne do realizacji robót oraz przestrzeganie w tym zakresie przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, 
  4. dokonywanie rozliczeń materiałów zużytych do remontów, 
  5. organizowanie i nadzorowanie  pielęgnacji terenów zielonych w gminie, 
  6. organizowanie i nadzorowanie zimowego utrzymania dróg, 
  7. organizowanie i nadzorowanie oczyszczania z błota, śniegu i lodu, chodników i jezdni położonych
    w obrębie posesji administrowanych przez Gminę, 
  8. nadzorowanie funkcjonowania targowiska, w tym zapewnienie miejsc do prowadzenia handlu, utrzymania czystości i porządku na placu targowym,
  9. zapewnienie przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przez nadzorowanych robotników oraz zaopatrywanie ich w niezbędną odzież ochronną, roboczą i środki  utrzymania czystości, 
  10. zapewnienie właściwego stanu technicznego, porządku i czystości przystanków autobusowych, 
  11. organizowanie i nadzorowanie bieżącej konserwacji i napraw chodników, 
  12. nadzorowanie bieżących remontów nawierzchni dróg żwirowych oraz organizowanie napraw dróg bitumicznych,
  13. organizowanie i nadzorowanie remontów przepustów drogowych oraz odwadnianiu terenu. 
  14. organizowanie, nadzór i przydzielanie do wykonania prac na cele społeczne, przez osoby skazane wyrokiem sądowym, rozliczanie godzin do odpracowania i zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
  1. przekazywanie pracownikowi odpowiedzialnemu za zamieszczanie w BIP informacji i ich aktualizacji w zakresie realizowanych zadań,

 

Podmiot publikującyUrząd Gminy w Dźwierzutach
WytworzyłMariusz Woźniak - Sekretarz Gminy2015-07-14
Publikujący Krzysztof Kołakowski - Administrator BIP 2015-07-14 09:49
Modyfikacja Krzysztof Kołakowski - Administrator BIP 2018-03-28 07:17
Urząd Gminy w Dźwierzutach
Urząd Gminy w Dźwierzutach, ul. Niepodległości 6, 12-120 Dźwierzuty , tel. (89) 621-12-32 , e-mail: info@ug-dzwierzuty.pl
Wygenerowano: 25 kwietnia 2024r. 16:45:09
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.