Urząd Gminy w Dźwierzutach
bip.gov.pl
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę

Stanowisko: ds. Gospodarki Odpadami

Katarzyna Krawczyk

tel. 89 621 04 01

Do zadań na stanowisku ds. gospodarki odpadami  należy realizacja zadań gminy wynikających m. in. z ustaw:
- o odpadach,
- prawo ochrony środowiska,
- o utrzymaniu porządku i czystości w gminie,
- prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,a
  1. przygotowywanie projektów uchwał oraz kalkulacji kosztów dotyczących systemu gospodarki odpadami komunalnymi,
  2. przyjmowanie, rejestracja, weryfikacja i przechowywanie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  3. nadzór nad organizacją odbioru i wywozu odpadów komunalnych  na terenie gminy,
  4. kontrola realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dot. funkcjonowania systemu odbierania odpadów i  utrzymania czystości i porządku w gminie w szczególności złożonych deklaracji o wysokości za gospodarowanie odpadami,
  5. przygotowanie dokumentacji do przeprowadzenia postępowania przetargowego na odbieranie odpadów komunalnych,
  6. tworzenie i stała aktualizacja bazy danych służącej do prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami komunalnymi,
  7. prowadzenie postępowań w/s określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w przypadku niezłożenia deklaracji lub wykazania danych niezgodnych ze stanem faktycznym,
  8. prowadzenie wymaganych ewidencji i rejestrów;
  9. współdziałanie z właściwym pracownikiem referatu finansów w zakresie prowadzenia sprawozdawczości wymaganej obowiązującymi przepisami oraz ustaleniami wewnętrznymi dotyczącymi opłat za odbiór odpadów komunalnych,
  10. opracowywanie i przekazywanie odpowiednim organom danych do wojewódzkiego planu gospodarki odpadami,
  11. wykonywanie zadań związanych z funkcjonowaniem urządzeń sanitarnych oraz unieszkodliwianiem odpadów komunalnych;
  12. prowadzenie spraw wynikających z programu dotyczącego usuwania i unieszkodliwiania azbestu na terenie gminy;
  13. opiniowanie  programów Gospodarki Odpadami,
  14. współdziałanie z administratorem sieci wodno-kanalizacyjnej w zakresie sposobu eksploatowania, prowadzenia okresowych kontroli w tym zakresie, kontrola prawidłowości obiegu dokumentów oraz jakości świadczonych usług wodno-kanalizacyjnych;
  15. kontrolowanie i rozliczanie faktur za zużycie energii elektrycznej w budynkach gminy oraz nadzorowanie i rozliczanie bieżącej eksploatacji oświetlenia drogowego na terenie gminy. Wnioskowanie w sprawie  budowy i modernizacji sieci oświetlenia drogowego.
  16. przekazywanie pracownikowi odpowiedzialnemu za zamieszczanie w BIP informacji i ich aktualizacji w zakresie realizowanych zadań;
Podmiot publikującyUrząd Gminy w Dźwierzutach
WytworzyłMariusz Woźniak - Sekretarz Gminy2018-03-28
Publikujący Krzysztof Kołakowski - Administrator BIP 2018-03-28 07:38
Urząd Gminy w Dźwierzutach
Urząd Gminy w Dźwierzutach, ul. Niepodległości 6, 12-120 Dźwierzuty , tel. (89) 621-12-32 , e-mail: info@ug-dzwierzuty.pl
Wygenerowano: 22 listopada 2024r. 09:02:42
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.