ds. Zamówień Publicznych
Stanowisko: ds. Zamówień Publicznych
Sylwester Szewczyk
tel. 89 621 04 09
Do zadań na stanowisku ds. zamówień publicznych (RI-ZP), należy w szczególności:
- sporządzanie planów zamówień publicznych w oparciu o wnioski z poszczególnych stanowisk pracy urzędu
oraz podległych jednostek organizacyjnych, - przyjmowanie zleceń z indywidualnych stanowisk pracy na przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
- przygotowywanie projektu zarządzeń Wójta Gminy w sprawach dotyczących zamówień publicznych,
- przygotowywanie i przeprowadzanie zleconych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego poprzez uczestnictwo w komisjach przetargowych, publikacja ogłoszeń, prowadzenie dokumentacji postępowania, zawiadamianie o wynikach postępowania,
- udzielanie wyjaśnień pracownikom przy opracowywaniu projektów dokumentów do postępowań w sprawie zamówień publicznych realizowanych przez Urząd Gminy,
- wydawanie i przyjmowanie dokumentów przetargowych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych, protestów i odwołań,
- prowadzenie zbiorczej sprawozdawczości z udzielonych zamówień publicznych,
- prowadzenie spraw i koordynacja działań w zakresie udzielania przez Urząd Gminy zamówień nie objętych ustawą prawo zamówień publicznych, rozliczanie zamówień publicznych,
- organizowanie ogrzewania obiektów gminnych, mieszkań komunalnych i budynku administracyjnego Urzędu Gminy, w szczególności poprzez zaopatrywanie w opał mieszkań komunalnych i budynku administracyjnego Urzędu Gminy, organizowanie przetargów na dostawę opału zgodnie z zasadami ustawy prawo zamówień publicznych oraz nadzorowanie jego dostaw pod względem terminowości, jakości i ilości,
- pomoc w zadaniach realizowanych na stanowisku ds. gospodarki komunalnej w szczególności w zakresie:
- zawierania umów najmu i dzierżawy z użytkownikami lokali mieszkalnych i użytkowych, naliczanie czynszów,
świadczeń oraz innych należności i zobowiązań od najemców i dzierżawców, zgodnie z obowiązującymi przepisami
i warunkami zawartych umów, - sporządzania decyzji administracyjnych w sprawie zmian wysokości czynszów, świadczeń i innych należności
i zobowiązań od najemców i dzierżawców, - sporządzania planów remontów bieżących i kapitalnych, zlecanie ich wykonania oraz organizowanie
i dokonywanie odbioru zleconych i wykonanych robót, - prowadzenie egzekucji w sprawach lokalowych,
- przekazywanie pracownikowi odpowiedzialnemu za zamieszczanie w BIP informacji i ich aktualizacji w zakresie realizowanych zadań,