Zarządzenie Nr 116/2015
Wójta Gminy Dźwierzuty
z dnia 02 września 2015 r.
w sprawie powołania Społecznej Komisji Mieszkaniowej i nadania jej Regulamin
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2013 r. poz. 594 ze zm.), oraz § 13 ust. 2 uchwały VI/36/15 Rady Gminy Dźwierzuty z dnia 31 marca 2015 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Dźwierzuty, zarządza się, co następuje:
§ 1.
Powołuje się Społeczną Komisję Mieszkaniową, zwaną dalej "Komisją", w następującym składzie:
- Regina Bazych – Radna Gminy Dźwierzuty
- Andrzej Czechowski - Radny Gminy Dźwierzuty
- Jacek Kandybowicz - Radny Gminy Dźwierzuty
- Krystyna Furtak – Kierownik GOPS w Dźwierzutach
- Maria Wileńska – Niedziałkowska – Insp. ds. Zamówień Publicznych
§ 2.
Nadaje się Komisji Regulamin działania w brzmieniu stanowiącym załącznik do zarządzenia.
§ 3.
Komisja działa na czas kadencji Rady Gminy Dźwierzuty 2014-2018.
§ 4.
Zarządzenie podaje się do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Dźwierzuty przy ul. Niepodległości 6, oraz poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej, dostępnym na stronie internetowej Urzędu Gminy Dźwierzuty.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
Marianna Bogusława Szydlik
Załącznik do Zarządzenia Nr 116/2015 Wójta Gminy Dźwierzuty
z dnia 02 września 2015 r.
Regulamin działania Społecznej Komisji Mieszkaniowej
- Pracami Komisji kieruje jej Przewodniczący wybrany przez członków komisji ze swego grona na pierwszym posiedzeniu.
- W zależności od potrzeb Komisja może powołać Zastępcę Przewodniczącego.
- Zmiana lub uzupełnienie składu Komisji następuje w trybie przewidzianym dla jej powołania.
- Pierwsze posiedzenie Komisji zwołuje Wójt Gminy, a następne Przewodniczący Komisji w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz w roku, ustalając porządek i godzinę posiedzenia.
- W pracach Komisji za zgodą jej Przewodniczącego mogą brać udział z głosem doradczym inne osoby.
- Materiały na posiedzenia Komisji przygotowuje pracownik na stanowisku ds. Gospodarki Komunalnej, który odpowiada za ich kompletność
i prawidłowość. - Komisja podejmuje rozstrzygnięcia w głosowaniu jawnym zwykłą większością głosów przy obecności, co najmniej połowy swojego składu. W przypadku równej liczby głosów rozstrzyga głos Przewodniczącego.
- Z posiedzenia Komisji sporządza się protokół. Obsługę techniczno-kancelaryjną sprawuje pracownik na stanowisku ds. Gospodarki Komunalnej.
- Protokół Komisji podpisują członkowie obecni na posiedzeniu.
- Protokoły z Komisji przechowywane są w Referacie Inwestycji i Rozwoju na stanowisku ds. Gospodarki Komunalnej.
- Członek Komisji podlega wyłączeniu od udziału w sprawie, w której jest stroną albo pozostaje z osobą będącą stroną w sprawie w takim stosunku prawnym bądź faktycznym, że wynik sprawy może mieć wpływ na wyrażoną opinię.
- Komisja w razie wątpliwości co do danych zamieszczonych we wniosku mieszkaniowym, dokonuje wizji warunków w miejscu zamieszkania wnioskodawcy. Wizja traktowana jest na równi z posiedzeniem Komisji, a ustalenia dokonane podczas wizji spisywane są w formie protokołu z posiedzenia Komisji.
O konieczności przeprowadzenia wizji decyduje Komisja.